zaterdag 29 juli 2006

Bike Ride (1)

Waarom geven Russische artsen het advies om kinderen met het syndroom van Down af te staan en weg te stoppen in een armzalig staatsinstituut? ,,Kapot speelgoed breng je toch ook terug naar de winkel?''

Zo kijkt men in Rusland dus doorgaans aan tegen "mongooltjes". En daarom fiets ik dit jaar weer mee met de Red Square Charity Bike Ride. De deelnemers aan deze tocht zamelen geld in voor Downside Up, een organisatie die Russische kinderen met het syndroom van Down en hun ouders helpt.

Om het leed van deze kinderen wat te verzachten en mij een doel te geven voor mijn aanstaande lijdensweg, vraag ik u mij te sponsoren. In totaal dien ik 900 dollar te verzamelen om aan de start te mogen verschijnen. Dus, wees zo gul, en maak z.s.m. een fraai bedrag over op (Rabo-)rekeningnummer 37.29.39.678 tnv R. Reiding te Moskou.

Geen opmerkingen: