vrijdag 10 maart 2006

Poetin Poll (5) - Operatie Opvolger

Poetin keert niet meer terug als president, zegt dertig procent van de deelnemers aan mijn Poetin Poll. Forbes vertelt waarom: Putin To Pick His Post-2008 Successor.

Als Poetin woord houdt en er een nieuwe president komt in Rusland, wie dan in hemelsnaam? Het lijkt me aardig als ik er zelf eens niet te veel over zeg. Wat denken jullie? Wie volgt Poetin op? Geef je mening door onder dit bericht op commentaar te klikken.

Voor wie een klein beetje hulp nodig heeft: After Putin, Who?

Dit is mijn laatste bijdrage over de Poetin Poll.
Eerdere berichten: Poetin Poll (1), Poetin Poll (2), Poetin Poll (3), Poetin Poll (4)

8 opmerkingen:

Frans Boerlage zei

Wat dacht je van Zjirinovski

Anoniem zei

kasparov doen?

Anoniem zei

Hmmm.... Ivanov?

Anoniem zei

Reiding for president!
Met die pet op ook graag.
@

jaap en lucie in rusland zei

Wat denken jullie van WA back to Russia, is Nederland er van af, maar zolang ik hier woon, vind ik dat toch niet zo'n goed idee.
Ivanov, lijkt me een goed idee...

jaap en lucie in rusland zei

WA heeft, als de bloedtest van Margarita is gelukt, bewezen Romanov DNA, als niet, dan is er een probleem.
Zijn grootmoeder Juul stond bekend om haar Russische dansjes, als ze kwaad was, stampvoeten en geluid maken, zoals onze bovenburen in de nacht na Vrouwendag.

Anoniem zei

Ja en dan kunnen we die Russen eindelijk terug pakken voor Anna Pavlovna...

Anoniem zei

Rinat Dasaev