dinsdag 16 mei 2006

Levensredders

Mijn ervaring heeft mij geleerd niet te vroeg te juichen, maar het ziet ernaar uit dat we weer warm water hebben. Niet omdat de arbeiders zijn gestopt met kaarten en zuipen (ik rook bij onze Tadzjieken in de lift inderdaad een enorme alcoholwalm), maar omdat we een boiler hebben laten installeren.

Bijna vier uur lang is een sikkeneurige jongeman aan het boren, zagen, duwen, trekken en schuiven geweest, maar nu hangt het geval. Het eerste probleem doet zich al voor. Of we een pot onder de boiler willen zetten, want hij lekt...

Hoe dan ook, weer een levensredder die het doet. Over levensredders gesproken: als je onderstaande hilarische filmpje nog niet hebt bekeken, wordt het echt de hoogste tijd.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Die boilers Lekken altijd. Die van mij ook. Als ie maar stookt. C

Frans Boerlage zei

Jij hebt nog het geluk van een boiler, mijn vrouw houdt vast aan de profilaktika, en neemt de ellende voor lief!
Nu valt onze periode maastal buiten ons verblijf, maar als wij ons voor altijd in Moskou gaan vestigen, kan ze de pot op.
Russische of niet!