zondag 2 april 2006

Impotente Russen

In Wit-Rusland lachten we om de idiote uitspraken van president Loekasjenko (,,Wit-Russen leven slecht, maar niet lang.''). In Oekraïne flirtte de toekomstig premier Joelia Timosjenko (tien dollar gewonnen als dit uitkomt) met een vervolgens uitermate trotse NRC-collega.

Maar ook in Rusland viel in de tussentijd wat te beleven. Ben benieuwd hoe vaak Reinoud Broekhuijsen (RTL4) de tekst bij dit filmpje heeft moeten inspreken, voordat hij erin slaagde alles te vertellen zonder in de lach te schieten.

6 opmerkingen:

Muumi zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Muumi zei

Ja, dat van die NRC-collega begint een aardige klassieker te worden zo :) En dan heeft hij er niet eens een nachtelijke treinrit vanaf Киевский вокзал voor over... Ben wel benieuwd waar je die 10 dollar op hebt staan ;)

Anoniem zei

Ha Remco en Muumi,

Ik steel dit item voor mn weblog. Hilarisch! Coen

Anoniem zei

Erg grappig. Toch denk ik dat die droogkloot niet één keer in de lach geschoten is. Heerlijk die stem.

Frans Boerlage zei

Remco bedankt, ik heb je filmpie effe geleend, vind je niet erg hé?
Hayo, ik denk dat die droogkloot helemaal uit z'n panty is gegaan, en direkt een feestje heeft georganiseerd met sinas en borrelnootjes!

Groeten luitjes!

Frans Boerlage zei

Ja, lekker!
Ik denk even een foto bij mijn onderwerp te zetten, blijk heel Reinoud niet te vinden te zijn op Google.
Kan je nagaan hoe belangrijk hij is!!!!!!!!!!!!!!!!!