woensdag 27 augustus 2008

Advocaatje ging op reis (32) - Autootjes

Wie schudde ik vandaag voor de uitgang van Crocus Expo de hand? Juist, niemand minder dan Super Dick (zie foto). Hij was op de internationale autoshow van Moskou om wat Noord-Koreaanse autootjes te promoten en feitelijk dus aan het werk.

Veel tijd had Advocaat niet (en veel zin waarschijnlijk ook niet om gezellig met een journalist te keuvelen). Een paar seconden na onze ultrakorte ontmoeting stoof hij in twee dure, zwarte auto's door de motregen weg, richting vliegveld, neem ik aan.

Meer tijd had ik om andere promotors van auto's te aanschouwen, totdat Medvedev de onafhankelijkheid van Zuid-Ossetië en Abchazië erkende en ik halsoverkop op pad moest. Hieronder een bescheiden selectie van de pitspoezen die ik tegenkwam:




Geen opmerkingen: