zondag 15 oktober 2006

Zoeken op categorieën

Beste lezer,

Goed nieuws. Ik ben overgestapt op Beta Blogger. Dat heeft twee voordelen:

1. Alle berichten zijn voortaan geordend per categorie. Als je alleen geïnteresseerd bent in de prestaties van Hiddink en Advocaat, dan klik je in de sidebar (de balk rechts) op voetbal en je krijgt alle berichten.

Onder elk bericht staat de categorie vermeld (onder dit bericht bijvoorbeeld: diverse). Alle (337) eerdere berichten hebben reeds één of meerdere "labels" (categorieën) gekregen.

(Zoeken in mijn blog kan ook: door trefwoorden in te tikken in de bloggerbalk bovenaan!)

2. Het plaatsen en bewerken van berichten en sidebar-onderdelen is voor mij een stuk makkelijker geworden. Wat merk je daarvan? Weinig, alleen gaat het bloggen waarschijnlijk voortaan beter en sneller als ik op reis ben.

Mocht je foutjes of probleempjes tegenkomen door de overstap naar Beta Blogger, dan hoor ik het graag.

Groeten,
Remco

Geen opmerkingen: