dinsdag 14 maart 2006

Op reis

Razende Reporter Remco Reiding wordt Reizende Reporter Remco Reiding. Of Remco's Rusland wordt Remco's Wit-Rusland en Remco's Oekraïne. Wat u wilt.

Vannacht reis ik in elk geval vanuit Moskou naar Minsk, de hoofdstad van Wit-Rusland. Zondag hebben in dit land presidentsverkiezingen plaats. Volgende week reis ik door naar Kiev, Oekraïne. Daar gaat het volk op zondag 26 maart naar de stembus voor de parlementsverkiezingen.

Blijft Loekasjenko, de laatste dictator van Europa genoemd, aan de macht? Blijft het rustig of slaagt de oppositie erin grootschalige demonstraties te organiseren? En hoe ziet de toekomst van Oekraïne eruit? Wat blijft er over van de erfenis van de oranje revolutie?

Over mijn belevenissen in beide landen probeer ik zo vaak mogelijk te schrijven op dit blog. Als de techniek me niet in de steek laat en de KGB zich koest houdt, moet dat lukken. Blijf dus kijken!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

pas goed op jezelf en maak er wat moois van. Succes!!!

Muumi zei

cu there then :)